Zoofilio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Melki kaproviron"

~ Zamenhof pri zoofilio
Adam

"Un vrai tour de force!!! Bravo"

~ franco pri ĉi tiu artikolo

" Espo havas superflua reguli gramatikala, qui desfaciligas la linguo"

~ idisto pri io ajn

Zoofilio estas seksimpulso al bestoj, klasita kiel parafilio. Multaj homoj konsideras ĝin nenatura aŭ mistrakto de bestoj. Aliaj, kiel la nederlanda biologo Midas Dekkers kaj la aŭstralia filosofo Peter Singer, neas tion. Laŭ la usona Kinsey-instituto 8% de la viroj kaj 5% de la virinoj iam seksumis kun bestoj.

[redakti] La religio kaj leĝo

7705

La Biblio forte malpermesas zoofilion. Laŭ la Genezo ĉap. I, komence Adamo seksumis kun bestoj, sed, Dio kreis virinon por anstastaŭigi ilin je fikado:

18.Kaj Dio la Eternulo diris: Ne estas bone, ke la homo estu sola; Mi kreos al li helpanton similan al li. 19. Kaj Dio la Eternulo kreis el la tero ĉiujn bestojn de la kampo kaj ĉiujn birdojn de la ĉielo, kaj venigis ilin al la homo, por vidi, kiel li nomos ilin; kaj kiel la homo nomis ĉiun vivan estaĵon, tiel restis ĝia nomo. 20. Kaj la homo donis nomojn al ĉiuj brutoj kaj al la birdoj de la ĉielo kaj al ĉiuj bestoj de la kampo; sed por la homo ne troviĝis helpanto simila al li. 21.Kaj Dio la Eternulo faligis profundan dormon sur la homon, kaj ĉi tiu endormiĝis; kaj Li prenis unu el liaj ripoj kaj fermis la lokon per karno. 22.Kaj Dio la Eternulo konstruis el la ripo, kiun Li prenis de la homo, virinon, kaj Li venigis ŝin al la homo.

En pluraj landoj, kiel en Usono kaj Aŭstralio, seksumado kun bestoj estas malpermesata de la leĝo. En aliaj landoj, kiel en Nerdolando, seksumi kun bestoj ne estas malpermesata, almenaŭ leĝe (alie, kiel nerdoj seksumus?).

[redakti] Zoofilio kaj idismo

Tiuj idistoj quiuj atraktesas da sexuago kun bestii ma ne disponas pri la bestio nun es helpata da idala firmo qua produktas bestii inflebla. La bestii posedas truo ube es che bestii reala es la sexuo. Li ofras lia vari per reto komputorala. Porko kustas US-$ 18.-- k mutono US-$ 17.-- Tre facila se vu vivas en l' urbo o timas esar deskovrata en la stablo (la bestii inflebla ne bramas).

[redakti] Cirko

Du homoj, viro kaj belega virino, prezentas sin al leondresisto, kiu reklamis por helpanto.

La leondresisto diras, “Mi avertu vin pri la leono. Li estas tre danĝera. Ĉu vi vere scias kiel trakti tiel sovaĝan beston?”

Kiam ambaŭ kapjesas, la leondresisto indikas la pistolon, vipon, kaj seĝon, kaj diras, “Do, montru al mi.”

Preterpasante la ekipaĵojn, la virino eniras la kaĝon. La leono muĝas kaj montras la dentojn, sed antaŭ ĝi eksalti, la virinon malfermas la robon, kaj montras voluptan, perfektan, nudan korpon.

Anstataŭ ataki, la leono grimpas antaŭen. Kiam li estas sufiĉe proksima, li frotas ŝiajn krurojn per la kapo, lekis ŝiajn piedojn, flaras ŝian piĉon, kaj fine turnas sin sur la dorso, por montri al ŝi la ventron.

La leondresisto diras, “Mi neniam vidis tiaaĵon! Mirinda!” Li turnis sin al la viro kaj diras, “Ĉu vi povas superi tion?”

“Ho, jes,” diris la viro, lekante la lipojn. “Vi forigu la leonon, kaj mi tuj faros!”

[redakti] Adulto

Bjork pbear half

Ĉu zoofilio? Hhhhm... Eble jes, eble ne...

-- Imagu vi! Mi trovis golfpilkon hejme en la ĉambro. Verŝajne mia edzino kokras min kun golfisto.
-- En la ŝranko de mia edzino mi trovis piedpilkon. Certe ŝi trompas min kun futbalisto.
-- Bedaŭrinde la mia trompas min kun ĉevalo. Hieraŭ vespere mi trovis sub ŝia lito ĵokeon.

[redakti] Aliflanke

Nokte sinjoro sonĝas :

-- Eva, Eva!

La edzino (nomata Karla) furioze vekas lin:

-- Kiu estas tiu Eva, pri kiu vi sonĝis?
-- Oh! ... nur nomo de konkursĉevalo!

Sekvatage post laboro la sinjoro rehejmiĝas. Lin atendas la edzino:

-- Telefonis via ĉevalino!

[redakti] Reproduktado

- Ĉu vi vidas la fratinenton, kiun alportis la cikonio ?
- Mi ne sciis, ke paĉjo amoras cikoniojn.

Content Navigation